marți, 7 decembrie 2010

CITESTE SI DA MAI DEPARTE

Noua revolutie incepe azi, da.
Din vremuri de mult apuse ,de mii de ani, cel putin 10,000 de ani, aici s-a nascut omenirea, noi suntem leaganul civilizatiei, romanii, grecii, arabii, indienii, aztecii, babilonienii au invatat de la noi sa scrie.
Tot noi am primit de la Dumnezeu primele legi, se numesc BELAGII cele mai drepte, frumoase si intelepte legi.
Degeaba incearca sa ne ascunda aceste lucruri, nu imi este frica pentru ca acum Profetia spune ca vom scrie cea mai frumoasa pagina din Istoria omenirii.
Taramul pe care traim noi se numeste Hiperboreea, limba noastra, traditiile, ADN-ul, apa, raul, ramul TOT este DACIC, este DACIA, Romanii nu sunt stramosii nostrii ci doar niste pangaritori care au incercat sa ne stearga istoria, la fel si grecii, la fel si turcii, la fel si hitleristii si toti ceilalti invadatori…
Acest taram, nu este fantasmagorie, basm, legenda sau fabulatie este Taramul tineretii fara batranete si vietii fara de moarte, aici exista apa vie si apa moarta, aici exista lumina unui soare pe care ceilalti nu il au, o energie atat de pura ,fina si intensa care ne protejeaza si ne face mai inteligenti decat oricare om de pe aceasta planeta.
Asculta-ti inima, nu mai crede nimic din ce spun, verifica tot ce am scris, minciuna, raul, ura ,sunt deja straine de mine de cand am aflat destinul pentru care am fost facut, sa gonesc  raul, ura, lenea, viciul, minciuna prostia si necinstea din tara aceasta, apoi din lume.
Urmeaza doi ani grei in care barbatii vor fi mandrii sa lupte si sa moara pentru aceste valori cu care am fost lasati pe aceasta planeta, nu pot sa va spun viitorul, nu am voie, va spun insa doar atat.. URMEAZA ERA BINELUI in care vom renaste si dupa noi intreaga planeta.
Ascultati-va inima, urmeaza clipe, ore, zile, luni, ani de glorie,si apoi dupa cativa ani.. PACEA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu